Chcete dopadnout takto?


Bohužel, i nové motorky trpí na korozi. Někteří majitelé nových Afric CRF1000L by mohli vyprávět. Ale nemusíte právě jezdit v blátě, v solné břečce, aby vám motorka začala rezavět. 
 

Začíná to právě na různých šroubcích, spojích, svárech. Stačí delší dobu parkovat v vlhčím prostředí, pod plachtou, na dešti a podobně. A na jaře uvidíte to, co na fotkách. Je skutečně jedno, jestli se jedná o Hondu, BMW nebo Triumph, pokud se nestaráte, rez vás dostane vždy. 
 
Snímek obrazovky 2021-01-07 v 11.44.47
 
Maximálně účinnou zbraní je XCP. Na podvozek a hodně namáhané části použijte XCP Rust Blocker (oranžový sprej) a na pohledové části  XCP Rust Blocker Clear Coat (fialový sprej).
 
Orange-Rust-Protection-xcp-can 2RB-CLEAR-COAT_Can-and-Trigger-778x1024
Jaký je mezi oběma XCéPéčky rozdíl? 
Oranžový poskytuje robustnější ochranu, fialový zase lepší detailingové vlastnosti a je zcela čirý. Oba druhy mají perfektní rozliv, což v praxi znamená nižší spotřebu prostředku na danou plochu. Fialový Clear Coat má rozliv ještě o něco lepší než oranžový. 
 
Co je spojuje, je originální antikorozní směs, která je podpořena složkou zabraňující rychlému smytí. XCP je třeba nechat zaschnout. Před zaschnutím je možné větší vrstvu XCP rozetřít. Vytvoří slabý pružný film, který konzervuje a chrání. Na rozdíl od vosků ale aktivně působí proti již existující korozi v různých škvírách, prasklinách a pórech. To platí také pro hliník a chrom!
 
Vyzkoušejte XCP na rezavé povrchy - korozi zastaví a další zabrání! Vytěsňuje vlhkost, včetně elektrických kontaktů. Stačí smýt špínu a nastříkat XCP.
Níže vidíte výsledky testu v solné mlze. Asi není třeba větších komentářů. XCP prostě funguje a drží.
 
srovnavaci_test1
 
 
Zpět do obchodu